Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mycket whine om DH

Postat av lbe den 1 December 2003, 10:58
115 kommentarer · 358 träffar
Nyvaken efter årets Dreamhack winter upplaga sätter jag mig framför datorn och loggar in på fragbite för att se vad som hänt "while I was sleaping". Jag vart overhört chockad över vissa kommentarer på nyheten om att domesticus vann dreamhack winter 2003 Counter-Strike tävling.

Majoriteten av andvändarna har gett oss stöd och gratulerat oss till vinsten.Till dessa advändare vill jag på hela domesticus vägnar säga TACK!
Men det finns en hel del andvändare och kända ansikten i CS Scenen som jag helt har tappat respekten för *host* Spunk *host* och tänkte därför ge lite mer information, dels om domsticus och dels om DREAMHACK eftersom det verkar behövas...

1. Vad är Dreamhack?
DreamHack är världens största lan och demoparty. Notera DEMOPARTY alltså INTE ett gaming LAN så som RZ eller MonsterPlay osv.
Dreamhack är alltså ett event som riktar sig till duktiga programerare, musiker och grafiker. Ni vet "dom där jävla fjollorna som gör mycket ljud av sig på sceen och stör mitt CS lirande". Det är inte dom som stör! DET ÄR VI! Gamers har egentligen ingeting på dreamhack att göra!

Men i och med att Dreamhack vart allt kändare och det det började spelas mer och mer av dom allt populärare spelen under eventet valde Dreamhack Organizing 2002 att köra 2 envents per år istället för ett. Anledningen till detta var att dra ner på spelandet under Dreamhacks winter upplaga så att man åter igen kunde fokusera på vad Dreamhack egentligen ska vara!

En stor del av CS sceenen har redan förstått detta men TYDLIGEN INTE ALLA!

2. Antalet BRA klaner på Dreamhack winter 2003.
Om du fortfarande inte förstår varför det inte var så många BRA klaner på Dreamhack Winter 2003 ber jag dig läsa punkt 1 en gång till.
Att årets utbud av bra klaner var dåligt VET ALLA! Så snälla whina inte på oss om det!

3. Kommentarer på nyheten
Vi vet att vi inte är Sveriges bästa CS klan, Vi har inte ens sagt att vi är bra. Men tydligen var vi det bästa laget på Dreamhack winter 2003 tävlingen! Ska vi inte vara glada över det? Ska vi istället sitta och skämmas över vad dåliga alla andra var?

"Hej pb, nej det känns förjävligt att vinna dreamhack och få 6000kr! Det är tråkigt med dåliga/mix klaner och vi tänker ge bort alla pengar till "Föreingen för mixklanernas förintelse" Vi ber om ursäkt för att vi vann och tänker överklaga resultatet av matchen med anledning att vi är för dåliga för att vinna. Vi hoppas att Warzone kommer förstå oss och ta tillbaka priset."

Det är väll självklart att vi är glada att vi vann! Skulle inte du vara det?

Efter spunks idolförklaran av sig själv (förövrigt var det lamaste jag sätt) skriver han "skulle dragit dit me några kompisar o fått freewins hela dagen". Varför gjorde du inte det då? Så länge man inte var där och med i turneringen tycker jag man absolut inte kan klaga över utbudet på bra klaner. Man har själv bidragit till bristen av bra klaner...

Jag tycker att en stor del av andvändarna på fragbite borde skämmas och när de är färdiga med det tycker jag dom ska se till att anmäla sig till DHS04 för att garantera utbudet av "bra" klaner och se till att det blir "värdiga" vinnare!

// Domesticus * libbe (JAG ÄR JÄVLIGT STOLT ÖVER MIN TK PÅ SKIMMER!)
Föregående tråd

115 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 115 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..