Tjena fragbite! nu är det så hära att något konstigt har hänt med mitt cs jag kan inte använda open gl måste ha software eller d3d.. någon som vet felet?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nja, är faktiskt inte värt att uppgradera det där, utan det du bör göra isåfall är att byta ut allt utom låda & nätagg. Räkna med ca. 5k för cpu minne moderkort & ca. 2k för grafikkort
#1 och 2 vad ska ja byta ut? har kollar på Intel core i5 2500k och sen ett moderkort, men behöver nya ram då så det kommer typ gå på 3800kr och då får jag inte ett bra grafikkort :(
Jo, med en 2500k blir det lite billigare, men räkna på ca 4k för "core" och 2k för gfx, dvs 560ti eller 6950, imo drar 560ti vassare strået pga temps + tyst som fan.
#8 16Gb blir perfekt för mej som har typ 4spel på samtidigt, hostar 2cs servrar + en wow funserver :p hade 6Gb i en HP dator som crachade så tog alla delar ur den som inte var trasiga och satta i en annan dator som min mamma just nu använder.
#12 okej, kollat på det och tror nog 8Gb räcker men det där grafikkortet värkar inte vara så mycket att ha. Eyeview eller vad det heter ska jag ha, har 3st 22tums skärmar och har inget grafikkort eller liknande för att köra alla skärmar som en :/
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
3,4GHz Quad core, 8GB DDR3 1600MHz, ASUS Sabertooth, P67 chipset,
4.695:-
ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA
1.849:-
Skrivet med min iPhone
http://www.inet.se/artikel/v10 0004/uppgraderingspaket-intel- core-i5-2500k
Sedan köper du ett graffe kort.
Skrivet med min iPhone
ATX, P67, DDR3, 3xPCIe(2.0)x16, CFX& SLI, SATA 6Gb/s, USB 3.0, FW, BT, EFI
Intel® Core™ i5-2500K Processor
Socket-LGA1155, Quad Core, 3.3Ghz, 6MB, 95W, Boxed w/fan
Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 8GB CL9
Kit w/2x 4GB XMS3 modules, CL9-9-9-24, 1.5V, Vengeance Heatspreader, 240 pin
ASUS GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA
PCI-Express 2.0,"DirectCU II TOP", GDDR5, 2xDVI, native-HDMI, 900MHz
Totalt: 5717:-
8 vs 16 gig ram ger ingen fördel, inte ens vid multitasking, systemcache + pagefile klarar av att hantera allt även med 8gb
Skrivet med min iPhone