1
Tuff kille
Postat av aaayyy den 30 Juni 2011, 02:25
13 kommentarer · 198 träffar
Var inne och lira lite DM på brutalcs nyss för jag hade tråkigt så kommer det en kille och säger typ: Lär er spela t.ex. och är allmänt dryg.
Sen när jag säger att de är DM förfan så börjar han säga att alla suger.. Sen så säger jag att jag spelar för det är roligt så säger han att man inte ska spela spel man är dålig på?! Tyckte denna kille var helt dum i huvudet..
Sen så får man svaret: inget sk'a'mt du e ju en so kallad noob, han är ju helt störd, det är ju för fan en DM server.. Han forsatte ju bara när man sa att han var helt borta och sa likadana ord tillbaka, haha.
Disk: Tycker ni han har rätt eller fel??
Och ja, jag gjorde en tråd bara för att bevisa att hans teori inte håller..
EDIT: Gick in på servern igen så har han börjat dryga med en annan kille?!
du e s'a'mst h'a'r sluta med cs f'o'r ditt eget b'a'sta
hahaha du moste vara blatte osvosv
Sen när jag säger att de är DM förfan så börjar han säga att alla suger.. Sen så säger jag att jag spelar för det är roligt så säger han att man inte ska spela spel man är dålig på?! Tyckte denna kille var helt dum i huvudet..
Sen så får man svaret: inget sk'a'mt du e ju en so kallad noob, han är ju helt störd, det är ju för fan en DM server.. Han forsatte ju bara när man sa att han var helt borta och sa likadana ord tillbaka, haha.
Disk: Tycker ni han har rätt eller fel??
Och ja, jag gjorde en tråd bara för att bevisa att hans teori inte håller..
EDIT: Gick in på servern igen så har han börjat dryga med en annan kille?!
du e s'a'mst h'a'r sluta med cs f'o'r ditt eget b'a'sta
hahaha du moste vara blatte osvosv