är det inte tråkigt att nyår är den enda högtiden som går att fira i cs? he-regn passar inte så bra för midsommar, liksom. någon som är sugen på att bygga en mod som inkluderar samtliga svenska högtider?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Helt klart! HE-regnet på nyår är årets höjdpunkt, har inte missat det de senaste 6 åren och jag längtar hela året till det. Skulle vara ännu bättre om man kunde sitta inne och spela resten av årets högtider också!
#2 Jag är så trött så jag inte kan urskilja om du är seriös eller inte, om du är seriös tycker jag verkligen synd om dig och hoppas på att du tar tag i ditt liv innan du blir ett fall för soc.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ibland undrar man vad folket har för liv då de är med på det :S
Kul om ni är insatta i det och gör det, själv ska man förmodligen dricka bärs och förhoppningsvis knulla någon böna ;)
#5 tar upp en bra poäng också. självklart ska sex och fylla byggas in i moden.