Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#26 Självklart inte, men att uppståndelsen blir så pass enormt stor när en sådan barnslig människa dör är överdrivet. Särskilt med tanke på att Clarence Clemons dog nyss utan att få någon uppmärksamhet alls, då han var en bättre människa än Dunn på alla sätt och vis. Sedan att han körde onykter är även en faktor som jag tycker väger in väldigt stor: Rattfyllerister är riktiga jävla idioter, oberoende av vilken som sitter bakom ratten.
Sedan att man tar illa upp av att någon hånar en död människa är rätt löjligt. Jag menar, har du inte skrattat åtskilliga gånger åt skämt om judar, hitler, engla, norrmän, MJ etc?
#29 ja jo det är ju sant, tycker själv att han förtjänade att dö eftersom att han inte ens klarade av att hålla på den enkla regeln att inte köra rattfull och utsätta andra människor för fara. Jag tycker helt enkelt det är otroligt cpstört att folk som kör onyktra inte straffas ordentligt
#29 Inget fel att sörja en människa och sedan ta illa upp när man ser folk skämta om den personens död, judar tar väldigt illa upp när folk skämtar om mordet på de, varför? för de har en anknytning. Vi andra kan kolla bort då vi inte har något med de människorna att göra, om din mor dör och jag skämtar om det kommer du såklart ta illa upp och likaså skulle jag göra om du skämtade om min mors död.
Det jag försöker säga är att de som tar illa upp vid Dunn skämt är de som gillar honom för den underhållning han framfört eller som kanske ser upp till honom, för egen del har jag ett starkt band till honom för alla de gånger jag som ung låg och rullade runt av skratt.. det är inte löjligt någonstans att sörja en död människa oavsett vem det är eller hur denne dog.
zet[A] kan inte du börja lira igen? du är ju fortfarade bra so fan. Oh skulle du börja igen skulle du säkert äga oh du tjänar ju pengar på cs. och byt cfg sen äre game on! snälla kom tbx<3
Fy fan vad jag stör mig på sådant här.. När dom får lite fame skall dom HELT plötsligt sluta svara, folk ställer ju frågor till dig zet, men nej nej.. Du lägger dig under täcket och tappar rösten du.. Mogna till lite va?
#61 Förstår om han är lite trött på frågorna eftersom han fått besvara dem i massvis av andra trådar på fragbite. Han ska ha en eloge för att han skriver något alls, det är det inte många som gör!
Kända personer svarar ju ALDRIG på random's frågor.. Detta måste vi ändra på, så.. zet, varför tar inte du det första steget? (Eller vänta.. Varför ställer jag ens frågor när jag är 100% säker på att han inte svarar)...
Du har extremt fel #62, länka trådar där kända folk faktiskt svarar på frågorna.. Tack.
zet[A] jag är dit fan! du ska komma tillbacka! du behöver inte ens lira så mkt bara du lirar 3 gånger i veckan skaffar dig 1 klan du oh walle eller så kan du joina LIONS DATEAM komigen nu!:D
#34 Självklart förstår jag att man kan ta illa upp och dylikt, men jag tror verkligen inte att någon här på forumet har en sådan stark anknytning som du pratar om (som kan mätas med stark religiös tillhörighet+hat till religionen i fråga, släkting och så vidare).
Sedan har jag ingen förståelse alls till hur man kan tycka om honom, men det är såklart upp till var och en.
#39 Det är en väldigt stor skillnad på en kompis jag har en stark relation till och en person jag inte känner alls. I vilket fall, så skulle jag ändå ha tyckt att personen i fråga hade agerat som en riktig idiot ifall han kör rattfyll och dessutom vållar döden på någon annan.
Nu känner jag dock att vi är rätt OT, men nu är välkomna att svara i PM. Om man ska kommentera topic, så ser jag hellre att Hyper återvänder till scenen. En riktigt härlig lirare i mitt tycke.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Han läser nämligen fragbite dagligen
Lär dig stava om du ska vara rolig.
#8 Du är så jävla bra! Bara att du glömde läsa att det var ett stort B i Bil också. Du borde lära dig läsa asså...
#9 Du försökte vara kul, du misslyckade. Sluta förneka det.
Btw, du är tuff som skippar skolan :-)
ont: han jobbar. http://www.fragbite.se/?thread ID=1015844&commentPage=1#comme nt6
Skrivet med min Android-mobil
Vet dock inte.
Sedan att man tar illa upp av att någon hånar en död människa är rätt löjligt. Jag menar, har du inte skrattat åtskilliga gånger åt skämt om judar, hitler, engla, norrmän, MJ etc?
Ont. jobbar i Sverige
Det jag försöker säga är att de som tar illa upp vid Dunn skämt är de som gillar honom för den underhållning han framfört eller som kanske ser upp till honom, för egen del har jag ett starkt band till honom för alla de gånger jag som ung låg och rullade runt av skratt.. det är inte löjligt någonstans att sörja en död människa oavsett vem det är eller hur denne dog.
OnT; han jobbar väl?
Han brukar vara inne på #rakaka ibland och chilla... Senast jag såg honom där dock va i April typ.. =)
Du måste komma tillbaka för fan!
:)
Att särskriva och börja ord med stor bokstav utan anledningen är inte felstavning. Lär er svenska om ni ska rätta.
Kända personer svarar ju ALDRIG på random's frågor.. Detta måste vi ändra på, så.. zet, varför tar inte du det första steget? (Eller vänta.. Varför ställer jag ens frågor när jag är 100% säker på att han inte svarar)...
Du har extremt fel #62, länka trådar där kända folk faktiskt svarar på frågorna.. Tack.
http://www.fragbite.se/?thread ID=976196
http://www.fragbite.se/?thread ID=321145
http://www.fragbite.se/?thread ID=941945
Där har du några trådar där zet svarar på frågor! :)
EDIT: Usch fan, du blev lite :EGD där va?
#53, haha jaaaakob fyfan... :D det var inte igår!
http://www.sk-gaming.com/video /212351-zetsomeone_to_remember
Kolla och njut guys!
Skulle lätt hugga av ett finger för att få se zet spela igen, enbart för hans sköna intervjuer och kommentarer!
Ett lag med Ins, Potti, Zet, Walle & Heaton hade ju gett varje människa som vet vad cs är orgasm.
Du är bäst <3
nämen seriöst han skulle lätt vara bättre än många andra pro spelare i dagens läge. *host* Snajdan *host*
#8 Lär dig använda apostroftecken.
Sedan har jag ingen förståelse alls till hur man kan tycka om honom, men det är såklart upp till var och en.
#39 Det är en väldigt stor skillnad på en kompis jag har en stark relation till och en person jag inte känner alls. I vilket fall, så skulle jag ändå ha tyckt att personen i fråga hade agerat som en riktig idiot ifall han kör rattfyll och dessutom vållar döden på någon annan.
Nu känner jag dock att vi är rätt OT, men nu är välkomna att svara i PM. Om man ska kommentera topic, så ser jag hellre att Hyper återvänder till scenen. En riktigt härlig lirare i mitt tycke.
#80 skratta dock inte åt att han va sjuk utan att SK sa att han var sjuk för att slippa ge han kicken