Tjena Fragbite.com
Vad är drömmen ? Drömmen är nog att få spela i NiP, NoA o.sv. tänk att du var lika bra som Potti, Heaton , Hyper . Vilken klan skulle du spela i om alla va i behov av dig? :-) (Ser detta mer som en rolig sak)
Själv skulle jag välja NoA eller gameonline!
Tack för mig!
Försök slå dem på inet! haha, världens bästa klan på internet!
eller det skulle kanske inte spela så stor roll vilken klan man lirade i, jag menar att det finns ju då jävla många som vore kul; tex. caya, nip, sk, eye osv osv.
Hitler var en politisk ledare och var som ung aldrig högt uppsat i det millitära...= ingen taktiker
Himmler var en gammal hönsfarmare och chef över SS som var hitler livakter = ingen taktiker
Stalin var en kommunisitsik ledare och inget annat = ingen taktiker
Napoleon var kejsare i frankrike...han fick då och då chanser att visa sina millitanta färdigheter..men han gjorde inget storslaget!!!
Slutsats... Antingen är du VÄLDDÌGt duktig på att lägga upp taktiker...eller så är du väldigt olärd!!!
Potti
Ahl
Xeqtr
sen sissta ?
shaguar
whimp
s pawn
method
fRod
:))
Jag skulle nog joina NiP.
ot. jo skulle vara kul att lira i nip lr nåt främst att få resa osv :)
method
Hyper
dsn
blueskatten
EpicK
Naikon
Heaton
shaGuar
VeB - Vi e Bäst ! MJO
HeatoN
SpawN
whz ( eller HaexaN vad han nu kallas )
ShaGuar
ElemenT
SpawN
vilden
fisker
Hyper
NiP me andra ord
element
Johnny.R
Blizzard
ShaGuar
Vilden
fisker
bullen
walle(reserv:>)
BorN
HeatoN
Spawn
Element
Hyper
Lingan asså (mig SJÄLV)
gregr
gregr
gregr
gregr
tycker det är en relativt vass line.
sLither
zAK
Stekaren
Lord Shinji!
mina egna små räkor:)
3walle - 4miniwalle
5 jag =D
dem e bröder ffs tepe... och ja e lajt ^^
Napoleon, gjorde han inget storslaget? Okej, han lyckades ta över diverse länder runt frankrike. Han var en storslagen taktiker och det var det han blev känd för. Han hade 3 punkter i sina taktiker tror jag det var.
1. Avvakta, hitta motståndarens svaga punkt.
2. Kommer ej ihåg
3. Vänta tills rätt tillfälle kommer och slå till mot motståndarens svaga punkt.
Nädu, att säga att han inte gjorde något storslaget eller inte var någon taktiker var det dummaste jag hört. Att ha napoleon i laget är lite som att ha nebb ;)
#203 word som fan... hehehe... smods