Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

snälla fb:are hjälp!

Postat av JIMMIE-.- den 21 Maj 2011, 12:50
5 kommentarer · 120 träffar
Tjena Fb:are, härligt med lördag o allt, solen lyser, perfekt väder för fotboll, men själv får man vara inne pga brutet ben :((.

Men nog om mig. Jag har inskaffat mig en hp pavilion dv7-4130so.

http://www.prisjakt.nu/produkt .php?e=752388
Där kan ni se prestandan osv. För er som inte orkar gå in på länken så är iaf graffekortet radeon hd 5470, 512mb.

Men till mitt problem. När jag lirar cs får jag fpsdrop då och då, ibland till 80 och sällan men händer ända ner till 60. Detta är då VÄLDIGT irriterande då jag är en aktiv spelare som vill "satsa" lite mer. Men dessa stunder när man lirar pracc osv och fps:en sjunker förstör ju allt, skotten blir cp, rekylen flyger upp och jag känner hur ilsk jag blir men det borde ju finnas något att åtgärda?.

Datorn är endast 5 månader gammal och borde klara cs :(
Blir likadant i LOL när jag spelar vid hårdare strider, att det laggar till. Till datorn har jag windows 7. 64-bitars home.

Spelade dock med ett grafikkort vid namn radeon hd 4700, 512mb förra året om jag inte minns fel. Och fps:en sjönk inte från 100 någon gång!

Men dock använde jag windows 7 64-bitars ultimate. Är det något att sträva efter, att byta till ultimate?

Finns det någon annan som fått samma problem och tänkt samma bana?

Snälla fb hjälp mig, detta måste fixa sig!

Tack på förhand alla härliga grabbar!

Fixa datorn:

7 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..