1
Laggar bara på vissa ställen.
Postat av NORRSKEN den 14 Maj 2011, 20:06
9 kommentarer · 171 träffar
Tjenna, installerade om min dator för några dagar sedan från vista till w7 för att datorn fuckade upp sig totalt. Men nu är det så att så fort jag är inne på en server med antingen mycket folk (20-30 t.ex. csdm) eller när jag står på vissa ställen av t.ex. d2 så börjar jag pinga. Händer dock på vanlig pub med lite folk inne också. Har i normala fall 7-9 i ping och den flyger då upp till 100-200 men försvinner om jag rör mig ifrån platsen. Detta händer om jag står ute vid mitt, Aplattå eller longen.
Jag har inga program igång såsom bittorrent, spotify eller något annat som kräver internet. Har ingen i familjen som sitter vid datorn när detta händer samt är trådlösa låst. Har även alla rätta inställningar till cs då jag kör med samma config som jag lirade med när jag körde med vista. Har även alla rätta drivrutiner. Det började alltså dirket efter att jag installerade w7, på vista fungerade allt skitbra.
Vore tacksam för hjälp!
Jag har inga program igång såsom bittorrent, spotify eller något annat som kräver internet. Har ingen i familjen som sitter vid datorn när detta händer samt är trådlösa låst. Har även alla rätta inställningar till cs då jag kör med samma config som jag lirade med när jag körde med vista. Har även alla rätta drivrutiner. Det började alltså dirket efter att jag installerade w7, på vista fungerade allt skitbra.
Vore tacksam för hjälp!
Vad är bäst?!
7 personer har röstat