1
Behöver hjälp med cs problem
Postat av EGGET TROLOLOL den 3 Maj 2011, 20:34
8 kommentarer · 21 träffar
Tja! Bytte nyss till ett nygammalt grafikkort. Alltså jag har använt det förut. Men när jag var på LAN senast och tog hem datorn så dog det helt plötsligt bara. Jag provade att byta till mitt original kort som jag hade innan och då funkade allting bra. Men sen nu så ville jag börja spela Mw2 igen så jag bestämde mig för att se om det nygammla fungerade igen. Och mycket riktigt det fungerade.
Men nu till problemet. När jag startar cs och cz så stängs det bara ner. Inget felmeddelande eller något utan det stängs bara ner när jag kommer in. Mw2 funkar hur bra som helst och inga problem alls.
Nu vet jag inte heller vad för launch options man skall ha i cs och liknande. Vore nice om någon visste lösningen på mitt problem!
Mvh Fredrik
Men nu till problemet. När jag startar cs och cz så stängs det bara ner. Inget felmeddelande eller något utan det stängs bara ner när jag kommer in. Mw2 funkar hur bra som helst och inga problem alls.
Nu vet jag inte heller vad för launch options man skall ha i cs och liknande. Vore nice om någon visste lösningen på mitt problem!
Mvh Fredrik