Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny map!

Postat av MoLwiz den 23 April 2011, 03:31
14 kommentarer · 195 träffar
**** DL LÄNKEN ÄR UPPDATERAD ****

Tjena, jag har nu gjort en ny kzmap.

Men innan jag relesar den så skulle jag vilja ha lite fler som kollar på den och ger idéer på vad jag kan förändra och göra bättre.

Jag har jobbat på mapen sammanlagt sedan i oktober tror jag.

Jag gjorde först 2st maps men hade inget för mig så byggde ihop dem och gjorde dem bättre. Jag har haft riktigt bra kzlirare som testare men väljer att be fragbite om hjälp då det är mer personer med fler åsikter. Och det känns som det är något som fattas på mapen.

Och jag har även inte någon kz-clan att relesea mapen åt, det är drf mapen bara heter newspeed. Jag hade tänkt att kontakta kz.sca och kolla om dom vill ha den iaf.

Lite mapinfo:

Map made by: MoLwiz

Map type: kz speedclimbing

Challenge: Easy - Medium

Spawns: 25

DL: http://www.speedyshare.com/fil es/28124626/newspeed.rar

Så hjälp mig här med att säga vad ni tycker om mapen och vad ni tycker skall göras om. Eller om ni skulle hitta någon bugg etc.

Jag kommer inte att lägga upp några screenshots då jag inte gör en relese på mapen utan behöver hjälp att göra den bättre.

IP till min newgame server där jag har kzplugins osv: 46.162.73.63:27015 (servern är nere atm men skriv i tråden om ni vill att jag ska lägga upp igen)

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..