Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Allt som är roligt

Postat av heyitsjon den 28 Mars 2011, 00:09
13 kommentarer · 240 träffar
Detta tycker jag är roligt

SELECTUS är bästa laget på playnation-laddern.

Jag är snyggast@PN-laddern

Shoutout till

doz, fossi, cAuze, dalle, emil, robin, adam, kamelpaj, simon, sam, ella, vera, becci, pimpim, charlie, stenfall, szanto, tockan, zaffe, sonne, sonnes snygga syster, kn9wn, robin, maxaki, addemanextreme, carin, josefina, amanda, jennifer, charlie BADNESS MADNESS, min mentor anna, dreadsasiaten hans, olivia, cicci, ciccifestivalen, aira_bodybeatbox, saramaa, sundh, ganjah, cap, shadowfaxe, RALLPHAN, rOED, Piddor, André, andrés shufflefilmer, min mamma, min pappa, min bror, adams föräldrar och syskon, edith, minivera, min morfars arga katt, playpark, t2p, custodia, CHOAC, EAC, VAC2, L1GH7N1NGS70RM, Net limiter, divadude, fvb, timpan, alla arga ainor som vill bråka, väktarna som jaga mig på donken igår, de snälla poliserna som inte tog min öl, mölndalsbro som är ganska trevlig, korvmojjen vid mariaplan, sannagrillen, sannaplan, NTI, alla emosar i estetklasserna på schillerska, alla hobbyblattar på NTIs ECgymnasium, alla scenetjejer som hänger vid emotrappan, varför är det alltid så mycket snygga människor vid tågstationer?, alla simons släktingar i norra kalla sverige, ellas moster och hennes framgånsrika familj, alla fjortisar på nordstandonken, michan och hennes vänner, michans kompis som valde min mössa, mössan jag senare glömde hemma hos dansadam, benjamin, kebabhouse, jesperl, jesperj, miley cyrus, min miley cyrus-kalender som hänger brevid skrivbordet, ella som gav mig kalendern, alla goa människor som gör mig glad, B-MaN, veras pappa, bussbruden i backa, min farmor, min släkt i USA, pappas kompisar i laguna beach, mina kusiner, rich som inte lägger upp mina skitsnygga klipp som highlight, alla schyssta och otorra människor jag träffade i new york, alla sahtnozar från fenestra, speciellt tom, och kathén, haha, dML, Justin Bieber, nigahiga, evelina, miranda, alla snälla i M10B, alla elaka i M10C, AoE2@NTI som aldrig blir av, anton, gudfadern lindskoug, alla bröder i majorna, och alla thugs som inte är från majorna, och alla fake thugs som tror de bor i majorna, planka.se, shelta, spawn, heaton, kylie och hans frisyr, asiatentjejen i trean som folk tycker är konstig men som jag tycker är helt okej, domkyrkan, alla småkids som leker gangsters, alla goa låtar som gör att jag blir bra på cs, folk som förstår mig på ett bra sätt, http://open.spotify.com/user/e nhund/playlist/66sgEFcHVdF5yGu BQa5abB , alla snygga subscribers på min spotify, min SC2karriär(åker ut första matchen varje ESL), alla som inte reccar och ger mig WO när mina mates spelat dåligt, jag spelar nästan aldrig dåligt, förutom när jag är sur på doz för han gnäller på sin lina, allt tjack vi råkade lämna på donken, knarket jag tappade vid tolvslaget på nyårsafton, jag tror jag satt på marken vid tolvslaget, tycket ändå det var rätt kul, fast festen vi var på var det inte så kul folk på, de var för vanliga typ, ramin och hans bröder på GAME-Z, game-z:as nya lokal jag inte har sett än, I
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..