×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träningsschema[Livsstil]

Postat av slashripper96 den 20 Februari 2011, 22:20
7 kommentarer · 198 träffar
Tjenare! Har nu bestämt mig efter en lång fundering att gå in i själva livsstilen 'att vara sund'.


Är 14 år snart 15.
166 cm
55 kg


Ja, jag är ganska smal. Men jag har såpass hög ämnesomsättning att jag inte kan gå upp i vikt...


Godis, chips, bullar mm till frukost alla dagar i veckan följt av sittandes med sc2, CS samtidigt som man proppar i sig cola och annat onyttigt. Men jag går inte upp i vikt...


Men nu vill jag leva sunt. Vill sänka min vilopuls och gymma lite och fortsätta med det riktigt länge.


Så om ni fragbitare som har någon aning om hur jag ska bygga upp mitt schema skulle det vara riktigt schysst!


Jag föredrar helst att göra många saker som man kan göra med kroppen chins, armhävningar situps och annat som ni kan komma på?


Sen vill jag veta hur många reps och set av det jag ska göra.


Jag har tillgång till gym så lite gymprylar kan ju ingå i passet, såsom bänkpress och sånt.


Jogga vill jag också börja göra, spinning också när jag har tid.


Själva 'träningen' på gymmet och sådant som stärker ens muskler kör jag gärna varannan dag om vi bortser från lördagen. Sen joggning kan man ju göra närsom.. Bara gå ut och springa! :-)


Så om ni är kunniga inom detta område och har orken att göra ett schema åt mig skulle det vara otroligt schysst och jag skulle vara evigt tacksam!


Stavfel och sådant bjuder jag på! Skrev denna text relativt fort så hoppas ni kan överse felen!


Mvh
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..