Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köp av studentmössa!

Postat av Puscifer den 10 Februari 2011, 18:17
55 kommentarer · 2 044 träffar
Hej!

Jag är nu inne på sista terminen av gymnasiet igen (Jag hoppade av efter 2½ år på gymnasiet och började om i 1:a ring) och jag ska nu börja mitt projekt ang. studentmössa.

Det är nämligen så att när vi i klassen skulle beställa studentmössor genom någon hemsida så visade det sig att mössorna kostade cirkus 1500:-(!). Jag har då inte lust att punga ut med så mycket för en mössa som jag inte kommer bära i mer än nån dag, och jag ogillar även tanken att mina föräldrar ska behöva betala för detta. Så jag bestämde mig för att köpa ut en billigare variant genom någon maskeradbutik eller liknande för att sedan skräddarsy denna till eget önskemål. Det är här ni (Fragbite) kommer in i bilden.

Jag behöver hjälp med att få in så många förslag som möjligt på saker jag kan göra med mössan. Jag har lekt lite med idén att skaffa en svart studentmössa och dekorera med eldsflammor och dödskallar (Coolt?)

Ös på med förslag! Jag kommer lägga in bild på mössan i den här tråden när den är färdig.

Tack på förhand.

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar