Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Långrunkare elr inte ??

Postat av Kackii den 4 Februari 2011, 23:24
54 kommentarer · 592 träffar
Ok denna tråd är skapad så att ni kära fragbitare kan undersöka om era kompisar är L0ngr0nkare elr inte

l0ngr0nk teori:

denna teori e skapad och uppbygd i syfte med att förstå ******* försvinnanden från tid till tid dom brukar vara vanligtvis vara mellan 15-60 min.

olika påståenden om långrunkare

nr 1 : en långrunkar person (en person som ofta tar lång tid när den runkar, går ofta igenom 2-3 p rullar innan han börjar med runkandet) detta e bevisat genom att han ofta är kåt på fester d.v.s stånd i stort sett hela tiden.

nr 2 : har ofta stånd på fester vilket tyder på att han inte kör en runk på festen utan väntar tills han kommer hem då han kan köra en långrunk på toan eller i sängen.

nr 3 : försvinnanden från datorn som varar i längre perioder oftast mellan 15-60 min. långrunkare brukar ofta försvinna mellan 15-60 minuter från datorn, detta kan inte förklaras eftersom person har oftast haft middag elr lunch innan och har inget annat att göra än att sitta framför datorn,

Detta är de 3 vanligaste påståenden om långrunkare.

för att nu komma fram till att min teori om att *********** är en långrunkare är sann så är det bara att se om de här 3 påståenden passar in på förövaren.

påstående 1: stämmer in på **************

påstående 2: stämmer in på **************

påstående 3: stämmer in på **************

att dessa 3 vanliga påstående stämmer in på ************** tyder på att han är inget annat än en långrunkare

MED ANDRA ORD L0ngr0nkare

KÄNNER NI ANDRA L0ngr0nkare ??

EDIT!!!!!!!!!
en låt till alla er l0ngr0nkare
http://gobarbra.com/hit/new-f5 196da15c88c75d1349f633cb396fb6

L0ngr0nkare elr inte

268 personer har röstat

54 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 54 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..