Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Våldtäkt Linnea

Postat av tvåfyraåtta den 14 Januari 2011, 10:09
112 kommentarer · 272 träffar
Ni som inte vet vilken våldtäkt det var så kommer jag länka info om det längre ner på tråden!

Jag har läst och studerat lite kring detta med våldtäkten och läst om att de _FLESTA_ tog pojkens parti (inte alla). Det jag har tänkt på är att alla som tog hans parti har gjort det jag kan kalla det fulaste i Sverige, vad dom har gjort?

*Dom tog en våldtäktsmans parti (visst dom hade inte starka bevis)

*Dom gjorde hatsidor (jag menar, har dom ingen skam?)

*Dom började hota flickan (Varför?)

Men nu ca 1 år efter det som hände så har folket börjat förstå, hände det på riktigt eller ljög hon? De flesta valde att sluta hata henne medans andra fortsatte...MEN det slutar inte där!

Saken som gjorde att jag började tänka till var att folk som efter ett tags hatande och trakasserande mot flickan började inse, har vi gjort fel?

Men det är inte nog med det istället för att be om ursäkt och ta sin skam över vad dom gjort så gömde dom sig på internet och vände sin skam MOT dom som hatade, alltså så har vi ett inbördeskrig där hatare började hata varandra..Folk började ta bort sina inlägg så som "Äckliga fitta du hittar på" och bytte sedan UT dom mot "ohh hur kan ni ta pojkens parti"!

Hur jag vet det? Jo jag har läst ex antal sidor om detta och ser att diverse bloggar och inlägg har raderats eller bytts ut?

Min fråga blir då, varför?

Jag har hittat ett inlägg som fick mig att reagera : "Jag tycker att de vuxna som agerade hatiskt mot Linnea och de vuxna som lät bli att agera alls emot mobbingen mot henne ska skämmas. Som fan" JA som om inte du med gjorde det?

Vad hände med diverse FB grupper? Varför togs dom bort?

Ni som inte vet vad jag pratar om så har ni en del länkar här :

http://www.expressen.se/nyhete r/1.1930024/linnea-14-valdtogs -pa-skolan-valdtakten-hyllas-p a-natet

tp://svt.se/2.22620/1.1938215/ valdtagen_flicka_trakasserades

"Vad ska vi diskutera?" Diskutera fritt om våldtäkten, Är mina resonemang rätta eller felaktiga?

Vems sida stog/står du på?

426 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

112 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 112 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..