Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Spion stuffs

Postat av Låst konto 244092 den 14 Januari 2011, 10:16
5 kommentarer · 179 träffar
Vill köpa kameror, inte för att filma mamma o pappa när dom knullar ( skämt och sido) utan mer ha kontroll över saker, ha en gömd kamera på mitt rum så jag kan se vilka som varit där och vad dom gjort på mitt rum, t.ex. snott något?

Då alltså vill jag ha kameror som är trådlösa som är anslutna till min dator så med program kan jag se live från datorn vad som händer, så om jag sätter kameran i köket så kan jag se vad som händer direkt från datorn

Kanske är rätt svårt att få tag på såna, jag vet inte har inte letat, kollat på några simpla men stod inget om vad dom gjorde och hur dom var kopplade till en dator...

Hade bara tyckt det varit ball att kunna spionera med hjälp av små minikameror lite överallt. Frågan är om det finns, finns det säkert, men att om det finns att få tag på. Då ska det inte vara cp dyrt, vill bara ha simpla jävla kameror :)
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..