Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sibylla på lunchrasten

Postat av fleo den 13 Januari 2011, 20:46
15 kommentarer · 220 träffar
aa, tjena..
Var på sibylla å käkade med 2 polare på lunchrasten, jag och en av polarna (vi kan kalla honom Jerry) köpte varsin hamburgare och varsin dricka.
Min andra polare (vi kan kalla honom Achmed) köpte bara en hamburgare.
WTF!? tänkte jag och Jerry.
Vi såg då att Achmed tog en kaffemugg från hållaren, och tog dricka i den (utan att betala !!)
Jag och Jerry fick panik, tänk om han skulle bli busted? Vad skulle våra föräldrar säga om att ha en sådan i våran bekantskapskrets?
Detta kunde inte sluta bra.

Efter att Achmed hade druckit upp sin stulna dricka gick han in på toan (som man såg in i från min plats om dörren är öppen) och pissade.
Efter det öppnade han dörren, vänder sej om och visar röven! Riktigt tryckte upp skinkorna så man såg allt. Började må lite dåligt men åt ändå upp min mat.
Jag trodde att det inte kunde bli värre, men då går han och tar mer dricka!!
Jag och Jerry fuckar ur, vad fan har han gjort!?
Jag och Jerry stack fort som fan, och drog hem. Jag har inte gått ut sen dess, rädd att någon ska känna igen mig.

Vad hade du gjort i denna situation? Gått till polisen och berättat sanningen men då troligen få spö av Achmed och få utegångsförbud för att jag umgås med såna typer...
Tacksam för svar!

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..