1
Kolsyrat vatten = Pissnödig?
Postat av Exajjer den 13 Januari 2011, 20:45
24 kommentarer · 369 träffar
Hallau fb!
Kan börja med att jag dricker ganska mycket kolsyrat vatten, för jag tycker det är gött, sen är det ju NYTTIGARE ÄN COLA också :D
Jag blir så satans pissig när jag dricker det. En kopp/glas vatten och jag pissar 2 gånger på den känns det som.
Jag bestämde mig för att göra ett test på 2 dagar. Ena dagen dricker jag endast vatten, och andra dagen dricker jag endast kolsyrat vatten.
Jag drack en halv liter när jag vaknade,
En halv liter när det va frukost på min skola (går utbildning),
En hel liter när det va lunch dags,
En liter när det va middagsdags,
och en liter framåt kvällen som jag drack då och då.
Kan tillägga att jag väntade tills jag va "riktigt pissnödig" varje gång.
Totalt antal liter är 4 liter som jag skulle dricka första och andra dagen (vanligt och sen kolsyrat).
Jag började dricka vanligt vatten. Totalt pissade jag 5 gånger, vilket va väldigt lite, tycker jag.
Andra dagen prövade jag med kolsyrat. Och fy faen vad jag pissade. Jag tappade nog räkningen ett tag, tror det va kanske 20 gånger.
Varför gör kolsyran mig pissigare?
Kan någon svara på det?
Och om ni känner för o svara,
Dricker du själv kolsyrat vatten något?
HörZ!
// Exire
Kan börja med att jag dricker ganska mycket kolsyrat vatten, för jag tycker det är gött, sen är det ju NYTTIGARE ÄN COLA också :D
Jag blir så satans pissig när jag dricker det. En kopp/glas vatten och jag pissar 2 gånger på den känns det som.
Jag bestämde mig för att göra ett test på 2 dagar. Ena dagen dricker jag endast vatten, och andra dagen dricker jag endast kolsyrat vatten.
Jag drack en halv liter när jag vaknade,
En halv liter när det va frukost på min skola (går utbildning),
En hel liter när det va lunch dags,
En liter när det va middagsdags,
och en liter framåt kvällen som jag drack då och då.
Kan tillägga att jag väntade tills jag va "riktigt pissnödig" varje gång.
Totalt antal liter är 4 liter som jag skulle dricka första och andra dagen (vanligt och sen kolsyrat).
Jag började dricka vanligt vatten. Totalt pissade jag 5 gånger, vilket va väldigt lite, tycker jag.
Andra dagen prövade jag med kolsyrat. Och fy faen vad jag pissade. Jag tappade nog räkningen ett tag, tror det va kanske 20 gånger.
Varför gör kolsyran mig pissigare?
Kan någon svara på det?
Och om ni känner för o svara,
Dricker du själv kolsyrat vatten något?
HörZ!
// Exire
Kolsyrat vatten?
38 personer har röstat