Satt i polarens lägenhet och lallade med hans telefon, sen hörde jag en bra låt på MTV, så jag gör som vanligt, (ANTECKNAR LÅTNAMN OSV!) gick in i hans "anteckningar" /program där man antecknar.
jag blev helt WTF!
Skrivit ner precis som polarn skrivit det. Jag vill höra vad folk får för reaktioner på texten, för jag själv läser om den igen o igen o igen, vet dock inte varför.
Såg sen att polarn skrivit:
(2010 - November)
Ligger i min säng och tänker på mina val som tagit mig hit jag är idag. Precis alla mina val.
Detta kan beskrivas med några få ord eller meningar som jag redan nu vet att jag för evigt kommer att minnas.
Men nu när jag ligger här... är jag inte säker på att jag vill säga... Jag hör känslorna av mina föräldrars drömmar som jag inte kan träda in i, för just nu hittar jag inte dörren.
Detta är slutet av början, lyckas jag med mitt livs utmaning så kommer jag någon dag använda mina (RIKTIGA) känslor där jag finner frid och lycka i mitt egna liv.
Klockan är nu 2:12 och någon gång då jag känner att tiden är redo, kommer jag att skriva de få orden.
Tiden är knapp när jag hör min mamma skriker i sängen av oro...
disk: Vad tror ni kan ha hänt?
Anyways. X6orna är väldigt lättklockade. Kör min 1055t i 3,8. Har kört den i 4ghz utan problem men ville köra lägre vcore.
1090t är ju dessutom en BE med upplåst multipel så den ska ju vara ännu lättare.
kör du med original kylaren eller har du köpt en annan?