Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Målgester och dåliga förlorare!

Postat av thisisfunnn den 9 December 2010, 15:07
10 kommentarer · 295 träffar
Här kan du berätta om saker du gjort eller saker du har sett andra gjort när de har förlorat eller vunnit något! Kan vara en snygg målgest eller bara något rent av dumt/allvarligt!

Själv spelade jag en innebandy match för ett par år sedan. Det var semifinal i en turnering och vi förlorade med 9-8.

Efter matchen så gick en kille från det andra laget ( som hade dekorerat mina ben med ett antal blåmärken under matchen ) fram till mig till mig, tog tag i min nacke och viskade i mitt öra " Fan vad du suger "

Vet inte vad som flög i mig men jag tog ett grepp om min bandyklubba och slog till honom kraftigt rakt på näsan, sedan en gång till i bakhuvudet och i sidan. Han bröt 1 revben kom jag ihåg, samt näsblod och hjärnskakning.

Träffade inte honom på ett tag efter det. Såg honom ett fåtal gånger på gymnasiet.

Vet inte vart han håller hus just nu. Idag kan jag kontrollera min ilska så ingen behöver vara orolig :)

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..