Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
på victor rydberg behövde man 320p för att komma in på natur de året jag började på gymnasiet iaf, ingen aning om hur de faktiskt är på den skolan dock
Det finns ju spetsskolor sedan Moderaterna tog över makten så det är nog bara att leta lite. På de spetsskolor man behöver minst poäng för att komma in på är typ bara 230 eller 240 typ men finns väl några där man måste minst ha 300+, sen är tempot högre antar jag.
Bara för att det är höga intagningspoäng så gör det inte linjen svårare? Det betyder bara att det är en populär skola.
En naturlinje i Stockholm har samma kurser i sig som en naturlinje i t ex. Skåne. Den svåraste kursen inom gymnasiet är FyB, alternativt MaE/Ma diskret. Fysik B är dock utsett till gymnasiet svåraste kurs.
#29 Är Matte diskret en av de svåraste kurserna på gymnasiet? Valde det för jag trodde att det var ett säkert mvg. Källa på att fysik B är den svåraste kursen på gymnasiet?
Hörrni, jag går på ett ganska B-gymnasium, pga att det inte finns några andra bättre gymnasium inom några mil.
Så då undrar jag om jag får en sämre utbildning än någon som går på ett standard gymnasium i typ Stockholm? Jag följer alltid med på lektionerna och gör alltid mina uppgifter, så bra jag bara kan.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
OnT: Östra gymnasiet!
http://www.imdb.com/title/tt03 84369 / :PpPPppp
Men serri: Kanske bernadottegymnasiet
Är det en bögfilm?
Btw, Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray gick båda två där och började då med hiphop, men togs inte seriöst då det ansågs helt fel på Viktor Rydberg :P
Annars Victor Rydberg, Södra Latin, Enskilda osv.
- Lärarledda lektioner"
Fasen vad utmärkande :O
En naturlinje i Stockholm har samma kurser i sig som en naturlinje i t ex. Skåne. Den svåraste kursen inom gymnasiet är FyB, alternativt MaE/Ma diskret. Fysik B är dock utsett till gymnasiet svåraste kurs.
När jag sökte för 2 år sedan var det 295 poäng intagningspoängen på Samhälle-ekonomi och natur 300 p.
Kungsholmens Gymnasium Natur-Natur på engelska
Så då undrar jag om jag får en sämre utbildning än någon som går på ett standard gymnasium i typ Stockholm? Jag följer alltid med på lektionerna och gör alltid mina uppgifter, så bra jag bara kan.