1
Black ops stänger av min dator
Postat av philippo den 23 November 2010, 19:36
7 kommentarer · 348 träffar
Hejhej, Har lirat black ops i ca en vecka och det har funkat hyffsat bra, men idag när jag skulle spela så funkar det 3 minuter sen stänger datorn av sig,
Jag har testat att formatera datorn idag, satt alla fläktar på 100%, ingen överhettning, de ligger runt 40-50 när jag spelar.
Har spelat Starcraft 2 nu istället i ca 2 timmar helt utan problem , spelar högsta inställningarna på båda spelen, (1920*1080p) allting på ultra
så jag börjar misstänka att steam eller Call of duty har något fel i sig, eftersom endast detta spelet gör så att datorn stänger av sig. Det händer både i multiplayer och single player.
Någon mer som haft problem med spelet idag?
Datorn : AMD phenom 955 quad 3.2 ghz
minne: corsair 4 gb 1333 mhz
graffe: Geforce GTX 460 1 gb OC
hd: samsung spinpoint f3 500gb
nätagg: corsair 550w
Jag har testat att formatera datorn idag, satt alla fläktar på 100%, ingen överhettning, de ligger runt 40-50 när jag spelar.
Har spelat Starcraft 2 nu istället i ca 2 timmar helt utan problem , spelar högsta inställningarna på båda spelen, (1920*1080p) allting på ultra
så jag börjar misstänka att steam eller Call of duty har något fel i sig, eftersom endast detta spelet gör så att datorn stänger av sig. Det händer både i multiplayer och single player.
Någon mer som haft problem med spelet idag?
Datorn : AMD phenom 955 quad 3.2 ghz
minne: corsair 4 gb 1333 mhz
graffe: Geforce GTX 460 1 gb OC
hd: samsung spinpoint f3 500gb
nätagg: corsair 550w