Intel Atom N450 1.66GHz är det en bra processor?
Jag är inte så data-kunnig.
Jag funderar på att köpa en mini-laptop då jag reser ganska ofta, verkar denna vettig?
http://www.netonnet.se/art/dat or/laptop/mini-pc/packardbell- dotsep-333nc/140801.3001 /
Kan någon säga för/nackdelar med denna dator? Jag är som tidigare sagt, inte det minsta data-kunnig...
Men ibland kan det dock vara gulligt, När de just har börjat spela och därmed inte skjuter särskilt bra. :)
Missförstå mig inte, Jag ogillar bara att spela med de, Brukar inte håna för dem för åldern, Inte länge sen jag var 13 liksom.
"JEVLA FUSKAARREE"
inte nog med det .....
De flesta 08:klaner läggs ner efter 1 månad.
Peace out!
Ja, åldern spelar roll. Skönare att spela med jämnåriga...
Åldern spelar roll!
#42 schhhhhhh :))))
#43 Menar du det? Har hört skräck exempel på dem som låter, ja det går knappt att beskriva, har hört 20 åringar som man inte tar för deras ålder om man dömer dem efter rösten iaf.
OT: Så länge en spelare är med och satsar, har bra spelförståelse samt aim så tycker jag han bör accepteras.
#41 igen, jo men dem flesta 20 åringar har en mogen röst iaf, och dem flesta 13-15 åringar låter antingen som om nån höjer och sänker volymknappen på rösten eller så låter dem bara allmänt pipigt..
dom brukar vara mindre mogna osv.
Plus att man inte kan prata med en 14-åring, de är så otroligt korkade i 9 fall av 10 :)