Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Letar filmen

Postat av sneligelkotte den 3 September 2010, 00:32
2 kommentarer · 86 träffar
Tror inte det är nån större chans att nån faktiskt kan hitta/vet vilken film det är eftersom jag inte kommer ihåg särskilt mycket o en del kan ja bara ha fått för mig nån annanstans ifrån.

Det jag vet är att de va nån slags b-films action/skräck som handlade om en grupp människor ute i en (förmodligen) amerikansk öken. Det var också något som höll på att döda många av dem.

Saker som jag har för mig att jag såg i den:
- Det som höll på att döda folk var någon larv-liknande insekt och det fanns en väldigt stor och/eller flera (relativt till den stora) små.

- Människorna va uppdelade i grupper, vissa stod på hustak o ett par stycken på en vattenreservoar eller en sån där kvarnliknande grej som man alltid ser att folk har i såna amerikanska öknar.

- Två pers som va fast nånstans tillsammans var kära eller blev kära medans dom va där.

- Marken börjar falla i slutet, ungefär som den gör vid jordbävningar i alla dåliga disaster filmer som kommer ut lite då o då (väldigt osäker).

Alla dom sista vet jag inte om dom stämmer. Såg filmen på tv kanske 3-5 år sen men vet inte exakt.

Alla förslag uppskattas :D
Föregående tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..