Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

teoriprov inför körkort.

Postat av Amme- den 26 Augusti 2010, 08:54
34 kommentarer · 1 176 träffar
Tjo!

Jag har tänkt på en sak i och med den nya regeln inför uppkörning etc. Nu får man ju göra uppkörningen även om man kuggar teorin etc.

Igår så hade jag teorin och tyvärr så fick jag bara 48 på provet :/ (krav gränsen är 52 av 65) och därför klara jag inte teorin men uppkörningen klara jag helt utan problem.

Är det bara jag som tycker det är så många löjliga utfyllnads poäng på körkortet? som t ex hur många % som dör i trafikolyckor som inte har bälte. Borde det inte vara bättre att fråga hur många procent överlevnadschansen eller liknande ökar med bälte?

Sen undrar jag om någon har ett bra tips på hur man ska lära sig alla trafikregler, några speciella kapitel i körkortsboken? för de finns inget dedikerat till bara trafikregler.

För att diskussion, tycker ni det nya systemet är bra så man får köra upp utan att klara teorin? och tycker ni teorin har löjliga frågor?

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar