1
Deff kostschema
Postat av sapass den 19 Augusti 2010, 17:39
21 kommentarer · 808 träffar
Tjenare Fragbite!
Det här såhär att jag börjat har börjat deffa en del.
har lite problem med att få ett kostschema som funkar bra. .
Mitt nuvarande ser ungefär ut som:
Frukost:
2 kokta ägg
Lunch:
Kycklingsallad + ett glas mjölk
Mellanmål (rätt sent)
2 stekta ägg + ett halvt paket bacon
en whey-80 efter styrketräning med lite vaniljsocker (rent socker=snabba kolhydrater)
Kvällsmål:
2 kokta ägg
Vatten till alla mål.
Som ni ser har jag ingen riktigt middag
detta beror på att jag oftast inte blir hungrig och har ganska svårt att äta efter träning.
Skulle behöva tips på ett kostschema som har lite kolhydrater och mycket protein. Så langa alla tips ni har om hur jag kan utveckla det.
Som ni kanske märker är jag ute efter att bränna fett och inte gå ner i vikt så har ni tips på hur man gör det på ett bättre sätt än detta så gief please! Funderar på om det är värt att ta kreatin för att öka i vikt men fortfarande köra en del cardio.
Tack på förhand!
Det här såhär att jag börjat har börjat deffa en del.
har lite problem med att få ett kostschema som funkar bra. .
Mitt nuvarande ser ungefär ut som:
Frukost:
2 kokta ägg
Lunch:
Kycklingsallad + ett glas mjölk
Mellanmål (rätt sent)
2 stekta ägg + ett halvt paket bacon
en whey-80 efter styrketräning med lite vaniljsocker (rent socker=snabba kolhydrater)
Kvällsmål:
2 kokta ägg
Vatten till alla mål.
Som ni ser har jag ingen riktigt middag
detta beror på att jag oftast inte blir hungrig och har ganska svårt att äta efter träning.
Skulle behöva tips på ett kostschema som har lite kolhydrater och mycket protein. Så langa alla tips ni har om hur jag kan utveckla det.
Som ni kanske märker är jag ute efter att bränna fett och inte gå ner i vikt så har ni tips på hur man gör det på ett bättre sätt än detta så gief please! Funderar på om det är värt att ta kreatin för att öka i vikt men fortfarande köra en del cardio.
Tack på förhand!