Tjenare FB!
som dom flesta vet så finns det spekulationer om att jorden ska gå under 2012 december. men som i dom flesta fall så finns det inga trovärdiga bevis mer än att gamla indianer har sagt det.
men om det nu finns bevis som NASA har så skulle jag tro att dom håller detta hemligt för att inte utbryta kaos i hela världen. men förövrigt tror jag inte på det :)
men i vilket fall. om jorden skulle gå under 2012 och det kan bevisas 1 år tidigare, hur skulle du då spendera ditt sista år som en levande mänsklig varelse?
övrig Diskussion: varför tror/tror inte du på undergången 2012?
Vad jag har fått reda på var att det som nu ska hända 2012, var faktiskt egentligen beräknat att hända 2006 av alla mytomaner på internet.
Men det hände ju inte.. Och då kom Maya-kalendern fram i bilden och då sköt man fram det till 21 december 2012 istället, för att få det att verka mer trovärdigt.
Så undergången 2012, enligt mig, är bara en massa smörja. Så nu tycker jag att man kan sluta med dessa trådarna och fortsätta leva sitt liv 20 år längre tills det verkliga slutet ska komma!
Tiden för att nord och sydpolen ska bytas plats beräknas ligga på över 10000 år, så för oss är det ingen fara.
Källa: Forskare vid Chichén Itzá
OnT: 2012=Bullshit. Det hände inget år 2000 heller.
http://www.wimp.com/worldend /
1:07
*början nynna*
#9 Om vi nu säger att Jorden skulle gå under och att nasa vet om det, tror du ärligt att dom skulle släppa den information? Skulle bli sånt kaos så att det inte ens går att föreställa... Och nasa, Usa som ni vet vill antagligen behålla all information själv och försöka lösa det på deras sätt.
OnT: Jag skulle se Highscool Musical den sista dagen i mitt liv, så tar undergången självmord åt mig. :)
Jorden kommer inte att gå under, bara nå jävla religionsskit.
#20 Det händer varje år den 21 december.. rtard =)
Jag lovar om jorden går under 2012 så dör jag. Det lovar jag.
Så säg mig, varför ska jag tro på dessa indianer som ansåg att spanjorer var gudar?
se #11 länk......