Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fucked for life?

Postat av bennyb den 17 Augusti 2010, 03:11
153 kommentarer · 457 träffar
Jag och några till var uute på road trip en och en halv vecka för ett tag sen, blev ganska mycket supa och sånt. det var en tjej med där som jag snacka ett tag med på internet som hängde med, aldrig träffat henne, visste inte hr hon såg ut och hon var ganska halv skabb när vi plocka upp henne, luktade jävligt konstigt om henne tyckte jag, typ könslukt.

Iallafall så badade vi på en camping en sväng efter en vecka och tjejen tog av sig jeans shortsen och sen ser jag att äcklet har samma trosor som när vi precis blockat upp henne, ett par svarta. Nåja hon plockar av dom också och badar tydligen i tshirt bara, efter ett tag så går jag upp och knäcker en och sätter mig där vi slet av oss kläderna. Väl när jag sitter där så börjar jag snegla på hennes trosor och får någon fyllegrej för mig, DETTA skjlle jag aldrig ha gjort, jag sätter ner fötterna längre ut på marken. Sen försöker jag flytta närmare trosorna, och JA jag ville lukta på dom.. Jag får tag i dom med min fot och plockar upp dom lite försiktigt så ingen ska se vad ja gör. Väl med dom uppe luktar jag på dem och det luktade så grovt vidrigt att jag fick kväljningar, ja vänder på dom och så ser jag typ ett halv cm's lager med gult ostig sörjig fittsekret i dom och inte nog med det så såg man torkat skit med könshår insmörat i skiten också.

Man har ju sett att morsan och halv syrran haft lite sås i trosorna i tvättkorgen ibland men hur kan det gå så långt att det är ett tjockt lager med torkad slemm?
Föregående tråd
Nästa tråd

153 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar