Tjenare någon som kan länka "fnatic väggen?" typ en tråd där folk länkade sitt rum och då var det en fanboy som hade en vägg med "FNATIC" och deras logga. Kan någon länka den?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
lätt bacon, men ägg är jävligt gott det med. tänk er ett lingongrova med nykokta _skivade_ ägg och kaviar på det. till det tar man ett glas chokladmjölk, MMMMMHHH
Varför #8? Det här var den sista fragbitetråden innan runken. Nu blev jag så sjukt skrämd att Johan-Junior åkte inåt istället. Och det är fan inte kul med 30cm kuk i magen... Jävla tur för dig att jag inte hade stånd än.
#8 haha klickade på båda länkarna, såg att den ena krävde NoScript-tillåtelse för att visas, tänkte "vilken jävla bild kan blockas av NoScript" och klickade. Millesekunden senare kom jag på det men blev fortfarande sketrädd när det började skrikas :D
#50 hahahaha, ja jag kollade på första bilden, men när jag skulle klicka på den andra blev jag lite misstänksam...precis när sidan kommit upp och jag har bara några millisekunder på mig att slänga av mig headsetet..it was too late :(
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
ONT: den är fin som fan :D funderar på att skaffat!
OnT: Du kommer ångra dig när du är 18.
Alla måste se #8as länk, skitgrym, bäst på fragbite hittills!
FAN
jag vet cool story osv