Asså jag fattar inte direkt tjejer.
Nu är det såhär att jag har snackat lite med en tjej, eller rättare sagt ganska mycket med en tjej. Har väl varit lite sådär småflörtigt och så.
Iallafall så var hon här och såg på en film och vi låg i soffan och myste lite, jag var rätt säker på att det skulle sluta i sängen.
Iallafall så slutar det med lite tafs och lite strul, sedan märker hon att hennes farsa har ringt 19 gånger och hon ringer upp honom och han är suuuuuuuuuuuuur.. jävla cook blocker.
Innan detta så har vi som sagt snackat på msn en del och hon har skickat en del goa bilder på sin kropp osv.
Nu idag då så snackade vi i telefon och hon lät jävligt kåt, hon sa till mig att jag skulle komma till henne.
Men eftersom hon bor kanske 3-4 km bort plus att det spöregnar samt att hon är sjuk och ska upp tidigt imorgon så vad jag inte så pepp på det, men jag sa till henne att jag kunde dra dit iallafall men så sa hon det att nej vi får göra det någon annan dag.
Sedan snackade vi vidare och sedan blev det lite tyst och sedan började hon stöna rätt brutalt, insåg ju dirr att hon höll på att pulla och när hon var klar så sa hon till mig typ "Meeen, ***** kooom hit "
Fattar inte grejjen, hur kommer det sig att hon är sugen när jag är hemma och när hon är här så vill hon nästan ingenting utan är jag som får ta initiativ, som jag suger på.
Vi sa iallafall att hon skulle komma hit nästa vecka och hon skulle sova över, så vad tror ni.. får man doppa eller?
Nein, inte oskuld, dock har jag väl inte satt på sååå många tjejer i mitt liv :)
Nej fragbite, tänker inte ladda upp några bilder, skiter helt enkelt i om ni tror mig eller inte, men de flesta vet ju att det är rätt lätt att få bilder från tjejer ;)
#1 Vill veta om någon har varit med om lika dryga tjejer..
#3 nej jag vet, men har sett en del liknande trådar där alla säger "Pic or it didnt happen"