Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Letar en bok-serie

Postat av birreboii den 12 Augusti 2010, 22:35
3 kommentarer · 137 träffar
Tjenna, letar efter en bok serie. Kommer inte ihåg vad böckerna/författaren heter och jag skulle verkligen vilja veta det.

huvudpersonen gör olika jobb för en stor knarkkung . Som hotar folk osv. Han blir indragen längre och längre ner i organisationen , han får kontakt av en "undercover" "polis" , alltså en annan knarkkung som vill ta över huvudpersonens överhuvuds "kvarter" eller vad man ska kalla det. "Undercover polisen" slår till mot deras klubb och många blir dödade samt sårade och massa. Undercover polisen erbjuder han bostad och beskydd sen för att han hjälpte han. Huvudpersonen åker i fängelse i senaste boken jag läst och det skulle komma en ny bok i vår där man får läsa om han när han är i fängelset och får träffa sin fader osvosv..

Någon som vet vilka böcker. eller författare jag menar? :) skulle vara tacksam om någon visste!

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..