Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Idioter @ Lan

Postat av .JohaN^ den 31 Juli 2010, 12:01
35 kommentarer · 249 träffar
Tja FB

Hade Lan hemma hos mig Tis-Fre med ett par polare (trodde jag).
Hade bjudit in 3 stycken till mig för att kunna spela 2on2 i de flesta spel (Cod4, CS, WC3 osv). Men tydligen hade 1 idiot tagit med sig 2 till..

Fine sa jag. skulle ju inte bli problem, 3on3 istället för 2on2.
Vi lirade ganska mycket CS, då ingen hade Cod4 att dela med sig (Hade tagit bort iso filen).
Det blev många timmar som vi spelade, jag blev ruggigt trött och däckade i mina föräldrars säng (som hade åkt bort under veckan).
Mitt i allt hör jag ett jäkla duns från mitt rum.

De objudna idioterna hade vält min dator från bordet så att hela skiten gick sönder..
Där rök min dator... Och inte jävla nog med det. Farsan har whiskeyflaskor som står i en hylla i vardagsrummet. SJÄLVKLART ska fittorna "smaka" (dricka hela jävla flaskan).
Farsan och Morsan kommer hem imorgon. Min dator är förstörd. En hel jävla whiskeyflaska slut. 2 okända idioter som pillar sig i naveln eller vadfan de gör.

Vadfan ska jag göra? Jag krävde att idioterna ska betala för datorn och flaskan. Men de säger bara "nääää, det får du göra" och gapskrattar.

Helvete, jävla mardröm detta blev...
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..