Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ha fest hemma, vad tänka på ?

Postat av lawlarn1337 den 29 Juli 2010, 22:03
106 kommentarer · 2 112 träffar
Tjo, har FF imorgon och tänkte dra ihop en fest, har snackat med lite polare som kommer, vi kommer vara ~15-20 pers, 50/50 killar/tjejer.

Jag bor i en rätt så stor villa med stor trädgård, men eftersom att det förmodligen kommer regna och vara rätt så kallt ute, så håller oss troligtvis mest inomhus, om man inte ska röka osv, då har vi en altan med tak.

En eller 2 polare kommer sova över och städa dagen efter, har även en polare som kommer vara nykter o hålla lite koll =)

Äre nåt speciellt man ska tänka på osv ?

Hade tänkt att :

*Låsa mitt eget rum

*Plastglas

*Gömma småsaker osv

*Låsa skåp med värdesaker

Nåt mer man ska tänka på ?

Tyyyyy

EDIT ; Hade festen igår, kom ca 20 pers och allt gick finfint ! Det enda var att ett glas fick en spricka i sig, inget annat förstört eller något lekande i sängarna & mitt rum, 2 spillda öl på golvet, men är ju lätt att fixa =)
Inga oinbjudna gäster kom, ingen spydde, inget bråk, lyckad fest helt enkelt :)
Alla var nöjda, t.om så nöjda att en kille tog på sig att fixa efterfest, så blev en lång natt =)

ty för alla tips :)
Föregående tråd
Nästa tråd

106 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 106 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..