Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Val av bärbar dator.

Postat av Pinch ;P den 26 Juli 2010, 20:45
6 kommentarer · 371 träffar
Hej hej.

Nu börjar jag ledsna på min nuvarande bärbara dator, håller inte riktigt måttet längre.

Jag har spanat på en sådan; http://www.inet.se/artikel/196 9188/acer-aspire-5943g

Det mesta av informationen hänger jag med på och kan läsa ut relativt bra om det är skräp eller inte. Dock när man kommer till detta grafikkortsträsket, där är det kört. Har absolut ingen jäkla aning om ett Mobility Radeon HD 5850 är ett bra kort eller värsta skräpet.

Så, kan någon vänlig själ hjälpe till lite med en liten bedömning? Eller varför inte länka en annan dator som kanske är lite vassare i prisklassen 9000 - 10 000:-!

Jag gillar Acer väldigt mycket, alltid haft deras bärbara datorer och det har aldrig strulat så jag håller mig gärna till dem. Men som sagt, alla förslag uppskattas!

Kanske ska säga att jag ska spela på den. Film kollas flitigt, dock behöver jag inte större skärm än 16".

Acer, bra skit eller bara skit?

10 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..