Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fått lite överflöd på pengar?

Postat av XeloNe den 16 Juni 2010, 15:29
129 kommentarer · 204 träffar
god dag FB;are.

Nu är det så att jag har fått ganska gott om pengar för en skada förra sommaren. Fick ca107 848kr, plus jag fyllde 18 så hade 768 904 kr på sparkonto som jag ska spara 600 000 från. Samt sommar jobbar nu endel så får ut ca 50 till i sommar.

Frågan är vad ska man göra? jag har en schysst bil, är 18. PENGAR ÄR INGET PROBLEM!

EDIT: #4 Nej dom är inte rika, du har inte heller sett mig.

#6 åka utomlands funderar jag på , mc-kort och hoj blir när jag är runt 20 å har fast jobb. ny dator min duger till att surfa vilket jag bara gör, jag har xbox och ps2 duger för mig anvädner de aldrig endå. Jag gillar inte att slösa.

#7 hej du.
#8 Det är nu pengarna är världa om du kan ekonomi då det precis varit finnans kris.

och de är låg inflation

#13 Det hade jag också för 3 månader sen.. eller 18 000 om jag ska vara exakt.

#16 Skadeglädje är taskigt, skadan är diabetes.
#19 Nja dricka upp pengarna verkar jävligt waist, men kan ju ofc ta en bira när polarna ska ut.

#20 Funderar på spara större delen av det till hus.

#21 Nej håller på bygger top doorslam bil med ett par polare.

#22 jo de är jävligt mycket och vet fan itne vad jag ska göra!

#23 inte ens en fundering att köpa lägenhet i stan. aldrig i livet ska köpa hus om jag så fyttar.

#28 i utkanten av stockholm, gärna norrut 3-4-5 mil utanför kanske med garage, får ju självklart ta lån då men därför skaffar man jobb när man går klart skolan?

Tanken blir nog iaf att spara drygt 700 till hus. leva lite på de andra?

Jag är ingen svenska lärare bjuder på mina stavfel :)

Pengarna kommer från fonder m.m Inte bara mina föräldrar som sparat utan DINA MED ! nej men mormor farfar osv.

Du som skrev att du fått massa pengar för ärr i ansiktet , förra-förra året fick jag en träsko i pannan när jag spela fotboll så jag har ett fläskigt ärr över halva pannan jag fick 22 för det, då har jag det försäkringsbolaget som betalar ut mest när det gäller ärr skador.

Det är ingen myt men för er som tror det låt tro det, blir ändå till att spara för hus tror jag. börjar man bränna på olika saker så står man där med en massa onödiga saker 10000 gånger större kagge för all öl osv. ett hus lät bra.

pengar problem?

280 personer har röstat
Föregående tråd

129 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 129 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..