tjena Fragbite,
Söker ett snabbt svar på vad "sjukdomen" kallas när en person måste svära i nästan varje mening. Minns att jag såg något sådant på Outsiders en gång där det var en som var ute och handlade och hela tiden kastade ur sig svordomar och könsord mot de folk han träffade. Det var någon sorts störning / sjukdom, vet inte riktigt.
Ni kanske tycker att jag borde Googla eftersom att jag förmodligen hade hittat ett svar mycket fortare där. Men nu är det så att
http://www.fragbite.se / är min startsida och den här datorn är helt begränsad till Fragbite dvs alla andra sidor är blockerade och jag kan inte ta bort de skyddet. Jag borde kanske skicka ett sms till 118 800 eller annan betaltjänst per telefon men tyvärr har jag varken pengar på mobilen eller någon teckning där jag befinner mig just nu. Kan inte heller smsa en kompis då mina gratis sms tog slut igår! Har ju hemtelefon men kattsatan har kissat på trappan och jag har ingen energi till att ta hand om det just nu. Det finns inte heller några fönsterrutor eller andra dörrar där jag befinner mig så om jag skulle ta mig ut och in på framsidan skulle jag vara tvungen att slå mig igenom en 2 meter tjock betongvägg, och det vill jag helst undvika. MSN, Skype, Aim osv är inte installerat. Så det ser ut som att det här är mitt ända alternativ till att få svar på min förhoppningsvis enkla fråga :>