Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Transvestiter

Postat av ladyboy69 den 8 April 2010, 22:40
15 kommentarer · 1 852 träffar
Hejsan alla glada 30 slakare vad händer en sån här kväll för er?. Jag kan berätta hur min kväll var, jag gick ut för att ta ett glas öl med några polare när jag plötsligt fick syn på en så sjukt snygg tjej. Jag gick fram till tjejen och frågade vad hon hette och var hon bodde och lite såna saker. Lite senare den kvällen så beslöt vi oss för att gå där ifrån och gå hem till mig, vi kom hem till mig och vi tog en öl var. Och vi började mysa med varandra vi började båda två att klä av oss för att göra sig redo. Jag klädde av mig naken och la mig ner på sängen. Hon sa att hon bara skulle knäppa av sig behån och trosorna och bad mig kolla bort för att hon tyckte att det var pinsamt att byta om när någon kollade på. Jag tyckte att det var lungt och jag respekterade det, det gick en liten stund sen la hon sig i sängen brevid mig och kysste mig. Jag låg på rygg och hon på mage, hon rörde sig sakta neråt mot min penis. Hon tog tag i den och sög på den helt underbart!!!. efter en stund så frågade hon om jag ville pröva en ny sak och jag sa att det var okej.
Hon sa åt mig att ställa mig på alla fyra och det gjorde jag, hon frågade om det var okej och att hon skulle suga mig när hon har huvudet under min penis. Jag väntade och sedan kände jag något på min stjärt som jag aldrig känt förr, jag frågade vad det var och hon fnittrade lite och sa med en lugn röst det kommer att gå bra ta det bara lugnt.
Jag andades in och ut lugnt och helt plötsligt sa hon med en mörk röst är du beredd?, Jag vart rädd och förstog att det var en kille så jag vred huvvet och såg "hennes" snopp.

Han sa att om jag skriker skulle det bli värre eller om jag gjorde motstånd. jag skrek på hjälp och hom körde in den i mig när jag hade den där i min stjärt så kännde jag att jag vill skrika allt vad jag kunde men fick inte fam något hon sa att det snart var över. och det var det också "hon" höll på ett tag till jag kan säga att i början gör det ont men efter en stund känns det nästa inte.

"hon" drog ut den och jag kände mig nästan som vanligt igen vi la oss i sängen för att prata och efter ett tag gick jag neråt på hon och tog tag i den och tog den i munnen, Jag fattar inte varför jag gjorde det men på något sätt så känndes det bara bra hon kom i min mun och i ansiktet jag svalde inget för jag tyckte att det var så äckligt. Jag fick spruta på "hon" sen också.
När vi var klar så låg vi och myste i min säng och kysstes bara och smekte varandra lite grann.

Men det jag undrar nu är hur kan en kille vara så lik en tjej även fast jag var full och morgonen efter var "hon" snygg också.
Jag är inte bög jag tänder inte på killar men jag gillar transvestiten som jag var med ikväll. Vad kallas det då???

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..