Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn stängs av:s windows 7

Postat av Lill-Friitzzl den 8 April 2010, 22:38
6 kommentarer · 324 träffar
Tjo fraggisar, jo såhär att min dator stängs av lite sådär random när han tröttnar på mig... Vet inte riktigt vad det kan vara, först trodde jag det var för att den blev överhettad vilket jag kan förstå.. Men dock så har det hänt lite väl ofta på senaste tiden, Och så är det ju att nu tror jag det är något annat :( Har dock virus sökt hela surburken men utan vinst så någon treasure tror jag inte det är (sökt med AVG free). Så nu undrar jag om någon vet vad den jämrar sig om.

Diskution; Vad är det för fördelar/nackdelar med att vända sig till fragbite när man behöver hjälp?

IMO;

Nackdelar; p12 och folk som tror dom är så waaaaay mkt bättre än alla andra (om du kommenterar så tar vi det som om du vart träffad :) ) Kom på att det var lite dubbelmoral där, JAG tror !inte! att jag är bättre än en p12 absolut inte, anser dock att jag är mer livsvan än en p12 och därav störningsobjektet

Fördelar; Det finns alltid en vänlig och kunnig själ här som hjälper en igenom sina problem! That's the spirit.

Tack på förhand

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar