Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Körde över en katt med min spark.

Postat av Zmilex den 11 Februari 2010, 18:21
61 kommentarer · 82 träffar
Tjena, idag när jag åkte hem från skolan med min spark som gick ca 100 km i timmen, men det gick ruskigt fort nerför backen.

Just när jag fått det där extremt sköna glidet nerför backen när man inte behöver sparka längre, så sprang det en katt framför sparken och jag körde över svansen på katten.

Jag bromsade och kollade bakåt och där låg det ca 1dm svanstipp + en massa blod, blev sjukt rädd och kollade runt mig efter katten om den var kvar.

Men den hade antagligen sprungit och gömt sig, känner en enorm jäkla skuld nu och mår extremt dåligt.

Det är hyfsat kallt nu och katten kanske inte överlever utan svansen eftersom deras balanssinne sitter i svansen?

Ska jag ringa till polisen och berätta vad som hänt, eller vad ska jag göra?

EDIT: Idag när jag var ut och hämtade posten så låg det en död katt i postlådan och det var samma katt som jag körde över med sparken för tre dagar sen.
VAFAN är sjukt jävla rädd nu, ska jag ringa polisen och anmäla händelsen eller ska jag bara gömma mig i mitt hus resten av veckan?
Föregående tråd
Nästa tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..