1
2 tjejer, vem ska man välja?
Postat av GolddiggerN den 16 December 2009, 16:42
74 kommentarer · 263 träffar
Nu är det så att jag står här inför ett dilemma.
Det är 2 tjejer som gillar mig men jag vill inte vara nån player och köra på båda, så därför måste jag välja EN av dem.
Den ena tjejen är väldigt snäll, verkar vara riktigt intresserad av mig och vi kallar henne för: Sara (hon heter egentligen inte så men iaf)
Hon är ganska söt å allt men det är bara det:
Hon har precis tagit sånt mot underlivscancer så därför kan jag och hon inte få lov att ha sex på ett halvt år!
Skulle detta funka i längden?
Den andra tjejen däremot heter: Linda säger vi och är en sprallig tjej som gillar humor. Hon har lite torra skämt ibland men annars verkar hon vara väldigt snäll hon med.
Hon verkar också vara en seriös tjej precis som Sara.
Både Sara och Linda är sjukt söta.
Sara är blondin och Linda är brunett (fast Linda har också varit blondin förut)
Med Linda kan jag däremot ha sex när jag blir tsm med henne för hon har inte tagit sånt mot underlivscancer.
Sex är inget viktigt för mig men det är så svårt å välja för båda dessa två är helt underbara :/
Hur ska jag göra? Vem ska jag välja när båda EXAKT lika bra?
Det är 2 tjejer som gillar mig men jag vill inte vara nån player och köra på båda, så därför måste jag välja EN av dem.
Den ena tjejen är väldigt snäll, verkar vara riktigt intresserad av mig och vi kallar henne för: Sara (hon heter egentligen inte så men iaf)
Hon är ganska söt å allt men det är bara det:
Hon har precis tagit sånt mot underlivscancer så därför kan jag och hon inte få lov att ha sex på ett halvt år!
Skulle detta funka i längden?
Den andra tjejen däremot heter: Linda säger vi och är en sprallig tjej som gillar humor. Hon har lite torra skämt ibland men annars verkar hon vara väldigt snäll hon med.
Hon verkar också vara en seriös tjej precis som Sara.
Både Sara och Linda är sjukt söta.
Sara är blondin och Linda är brunett (fast Linda har också varit blondin förut)
Med Linda kan jag däremot ha sex när jag blir tsm med henne för hon har inte tagit sånt mot underlivscancer.
Sex är inget viktigt för mig men det är så svårt å välja för båda dessa två är helt underbara :/
Hur ska jag göra? Vem ska jag välja när båda EXAKT lika bra?