Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flygrädd

Postat av qNp den 1 December 2009, 22:46
74 kommentarer · 169 träffar
Hej alla Fraggers.

jag tror att jag är mest rädd för att flyga än vad någon annan är. asså jag avskyr att åka flygplan. de e det värsta som finns (det är iaf vad jag tycker). jag menar jag HATAR VERKLIGEN ATT FLYGA det går inte att beskriva med ord hur mkt jag avskyr det. Jag ska åka ner till Marocco(stavning?) med pappa och 3 polare. och vi ska åka om drygt 3-4 veckor och jag e rädd redan nu. jag tror verkligen att jag fruktar flyg mer än allt annat. jag skulle göra vadsomhelst men inte flyga. vill veta finns det inget sätt att bli av med denhär rädslan? alltså det är sjukt hur mkt jag e rädd för det. vet inte varför men det är bara så, jag e inte rädd för nått egentligen eller hur ska man säga? har aldrig bemött nått som skrämt upp mig tillräckligt så att jag skulle få fobi för det eller nått i den stilen men har verkligen den galnaste fobin för flygning det är SJUKT:(

om ni har ett tips så snälla hjälp mig.
Nästa tråd

74 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar