Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fixa det fulaste håret! Tips?

Postat av Leogetz den 3 November 2009, 20:37
67 kommentarer · 6 164 träffar
Hej hej, vi ska ha en tävling på skolan, där den person som kommer med det galnaste håret kommer vinna, priset är en ny iPod!

Grejjen är den att min kompis rakar håret regelbundet och vi har bestämt oss för att vinna denna tävlingen såklart. Hans hår är nu hyffsat långt ifrån snaggat för han har inte snaggat sig på ett par veckor

Frågan är nu, hur kan man göra det så fult som möjligt? Han bryr sig alltså inte om håret så jag kan göra vad jag vill, rakhyvlar, hårfärg osv eftersom han ändå kommer raka bort det dagen efteråt!

De andra tävlande kommer ju bara att göra nån ful frilla med vax, så vi ska vinna överlägset, men ge oss tips nu för jösse namn!! Låt fantasin flöda!

Tyvärr kan han inte köra på kepsfrillan eftersom håret inte är långt nog, men ni kommer ändå länka den :) de e ni så bra på :)

GLHF
Föregående tråd
Nästa tråd

67 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 67 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..