Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Praktiska körkortsprovet

Postat av HYBB0 den 3 November 2009, 20:36
21 kommentarer · 186 träffar
Tjennare

Körde upp i morses och blev givetvis kuggad. Kontrollanten jag hade med mig hade väl inte alla hästar i stallet, så att säga.
Jag fick 2 anledningar till varför: 1. Parkering (Många bilar här och där, nervös... osv. Okej jag kugga där) Men sen den andra vilket jag nu i efterhand tycker är jävligt konstigt.
Och situation var så att jag skulle svänga höger ner på en mindre gata i stan. Så är det en cyklist som cyklar jämns med bilen på trottoaren och stannar i hörnet av sin trottoar och vill troligen korsa den väg jag ska korsa. men står helt stilla. Men det var inget övergångsställ där eller cykelgångskit. Så påstår den idioten till kontrollanten att jag skulle stannat och sen låta cyklisten "försvinna". Vadå ska jag blockera trafiken för att låta henne korsa min väg utan att ha någon som helst rättighet att kräva företräde?

Vad tycker ni om det beslutet? Han sa att det var den största anledningen att han inte godkände mig.

Stavfel och särskrivning finns det gott om i texten.

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..