Så, ska ut och resa till England på tisdag med Ryanair. Har en fråga som jag söker svar på dock.
Enligt min biljett reser jag från Stockholm 10.00 och landar 11.20. Men med tanke på att allting är skrivet på engelska, och jag reser till england så undrar jag om det är 10.00 svensk tid eller engelsk tid.
Och, när vi ändå är igång. Ni som rest med Ryanair tidigare, måste jag lägga till någonstans att jag vill ha med bagage också, eller ingår det i biljetten? Står bara att jag får ta med 1 cabin bag (dvs. väskan jag får ta med ombord personligen), alltså ingenting om den stora väskan jag checkar in med.
Tack. >:(.
Någon som har svar på andra frågan ang. bagage? Ingår det en check in bag eller är det något jag måste lägga till när jag bokar? Hittar nämligen bara 'X Cabin Bag(s)' vilket innebär väskan jag får bära ombord på planet?
#11 Du har fortfarande en chans att få en guldstjärna av mig om du svarar på andra frågan ;)
du måste vara där 1 timma innan, och du måste checka in på internet en dag innan, annars får du betala 400 kr extra.
tror gud hatar mig tbh.
Tack för svaren, ska tänka på er när jag sitter i england och sippar te :D