Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En nära väns crush

Postat av deformerado den 28 Juli 2009, 04:06
24 kommentarer · 270 träffar
28 Juli -09

Okej, enligt moralens riktlinjer inom kärlek får man inte röra sin kompis kärlek. Dumt eller bra nog (hon är väldigt attraktiv) har jag gått över någon gräns..

Bakgrundstoryn är att min vän har haft en crush på en tjej (Jenny) sedan ungefär 6 månader tillbaks. Kruxet är att dom är nära vänner och träffas nästan varje dag, men jag är dock nästan helt säker på att Jenny ser min vän Douglas som en vän, och inte mer. Han är däremot verkligen jättekär i Jenny och snackar i princip bara om henne. Han överanalyserar alla typer av signaler som hon ger honom. Detta kan vara allt ifrån att hon skriver puss i slutet av sms, till att hon vill skeda med honom när dom sover.

Hur som helst började allting för två dagar sedan. Alltså i söndags. En annan kompis till mig, Emma, var (är) ensam hemma i två veckor eftersom hennes föräldrar är skilda och hennes pappa är på någon affärsresa i Tyskland. Jag och fyra andra (däribland Douglas och Jenny) var där på chillkrök eller hur man nu ser det. Vi var ett par vänner som tog det lugnt och snackade, rökte vattenpipa osv. När vi sedan gick ut och rökte var Jenny lite för full och kom på ideén att vi skulle flasha tuttarna/assen för bilförare, vilket vi sedan gjorde. Det var särskilt roligt en gång när en lastbilschaffis stannade upp och började skrika massa saker. Omoget av oss, men vad gör man inte på fyllan ;)

Massa annat hände också som jag inte orkar rabbla - jag och en kompis lirade några låtar på gitarr och sång m.m. Sen snackade vi ungefär till klockan 2 då Emma behövde sova eftersom hon skulle upp och arbeta på något café klockan 10 på morgonen. Jenny som fortfarande var relativt tankad sa att hon "paxade" att sova med mig. Douglas verkade väl inte jätteglad direkt men han sa ingenting och sov istället med de andra i dubbelsängen. När jag och Jenny gick och la oss i samma säng snackade vi rätt länge, typ i två timmar eller något. Jag fick för mig att göra massa töntiga The Game saker (raggningsbok). T.ex. kuben ( http://www.puaforum.se/viewtop ic.php?t=20 ) vilket fungerade förvånanssvärt bra (antagligen eftersom hon hade något slags intresse innan).
Hur som helst började vi sedan strula, och det ena ledde till det andra vilket i detta fallet var att jag började att pulla henne, för att sedan gå vidare till att slicka henne till orgasm. Tyvärr gjorde inte hon något för mig (riktigt lame, men aja). Vi vaknade sedan upp dagen efter som ingenting hade hänt.

Nu till problemet: det har gått två dagar och jag är väldigt osäker på om min kompis har fått reda på incidenten (jag sa till henne den kvällen att vi borde hålla det hemligt, men ni vet ju hur mycket tjejer pratar...). Och jag har inte sagt ett endaste ord till honom om det eftersom jag vet att han kommer bli helt förkrossad. Borde jag säga det till honom? Och hur ska jag säga det isf? Jag tror jag vill gå längre med den här tjejen och det verkar som hon vill det med ;) kan skriva av hennes sms sen.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..