1
Din åsikt om diverse animeserier.
Postat av PaintSpot den 28 Juli 2009, 04:00
41 kommentarer · 519 träffar
Först och främst vill jag att alla som gillar Naruto kan klicka sig vidare, hur kan ni digga den smörjan? Detsamma gäller One Piece och Dragonball-fantasterna. Okej One Piece var väl kul i en 50 avsnitt men ögonen blöder ju av animeringen.
Så, åter till tråden.
Är det verkligen slut på bra animeserier att kolla på? Har det kommit några nya på senaste som var i klass med Claymore?
Jag har gjort lite research här i forumet där folk har bett om tips efter animeserier, men det låter mest bara "kolla på den här, den är f1 bra".. Jag menar, ge mig en ordentlig åsikt.
Nej jag vill inte titta på dåligt tecknade barnserier som Naruto, One Piece, Dragonball o.s.v.
Bra serier i mitt tycke är: Hellsing, GTO, Claymore, Samurai champloo... eh ja.
Men anywho, har du en åsikt angående någon av dessa serier jag kommer lista och be om åsikt om eller helt enkelt har tips om en ny fräsch serie som är ruskigt bra. Droppa en line.
Din åsikt uppskattas om följande:
School Rumble
Code Geass
Elfen Lied
Blood+
Gungrave
Berserk
Basilisk
Tengen toppa gurren lagan
07 ghost (Vill väldigt gärna ha en åsikt om denna)
D-Gray Man
Afro Samurai
Wolf's Rain
Jyu Oh Sei
Kaiji
Gantz (Vill väldigt gärna ha en åsikt om denna)
Darker Than Black (Vill väldigt gärna ha en åsikt om denna)
Så, åter till tråden.
Är det verkligen slut på bra animeserier att kolla på? Har det kommit några nya på senaste som var i klass med Claymore?
Jag har gjort lite research här i forumet där folk har bett om tips efter animeserier, men det låter mest bara "kolla på den här, den är f1 bra".. Jag menar, ge mig en ordentlig åsikt.
Nej jag vill inte titta på dåligt tecknade barnserier som Naruto, One Piece, Dragonball o.s.v.
Bra serier i mitt tycke är: Hellsing, GTO, Claymore, Samurai champloo... eh ja.
Men anywho, har du en åsikt angående någon av dessa serier jag kommer lista och be om åsikt om eller helt enkelt har tips om en ny fräsch serie som är ruskigt bra. Droppa en line.
Din åsikt uppskattas om följande:
School Rumble
Code Geass
Elfen Lied
Blood+
Gungrave
Berserk
Basilisk
Tengen toppa gurren lagan
07 ghost (Vill väldigt gärna ha en åsikt om denna)
D-Gray Man
Afro Samurai
Wolf's Rain
Jyu Oh Sei
Kaiji
Gantz (Vill väldigt gärna ha en åsikt om denna)
Darker Than Black (Vill väldigt gärna ha en åsikt om denna)
Anime, bu eller bä?
12 personer har röstat