Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem med mera!

Postat av Homopojken den 26 Juli 2009, 01:42
28 kommentarer · 120 träffar
Hej Kamrater!

Har grovt problem, är så här att jag nu under några veckor spenderat mycket tid med en tjej. Under denna tiden har jag fått enormt starka känslor för henne och tror detta är ömsesidigt.

Vi har haft sex, och det är det bästa sexet jag någon sin haft då jag endast haft ett väldigt långt förhållande tidigare ifrån 14-17 års ålder så är jag inte så mycket erfarenhet ifrån många sexpartners.

Till saken nu, tjejen ringde mig idag och ville snacka, jag undrade om vi skulle ses hos mig eller henne, hon svara då att vi kunde träffas på ett café i stan och detta kändes konstigt då

vi aldrig gjort detta innan men men...

När vi väl köpt var sin bulle så säger hon att detta vi har inte inte

funkar, jag blir helt stel i kroppen då jag trodde vi var ett ny förälskat "par" nu. Hur jag än försöker får jag inte fram ett ord.

Hon säger till mig att hon har känslor för en annan kille men ha kvar mig som sexkompis.

Så fb vad fan ska jag göra, älskar denna tjejen och det är ljuvligt och få trycka på henne men vill ju att det skall vara vi... fan ska jag göra? lista ut vem den andra killen är be han backa och hota honom? eller låta allt vara?

MVH / Homopojken!

Edit!

Tacksam för alla svar, men vet fortfarande inte hur jag skall göra. Ha sex med denna tjejen är underbart, men jag är ju bara sex för henne och hur töntigt det än låter vill jag var mer för henne.

Men om jag fortsätter ha sex med henne skall jag försöka få hennes kille och få reda på det så dem gör slut? Har jag större chans då? Eller skall jag säga att jag inte är intresserad av sex med henne och på så sätt få henne intresserad?

Hon sms nämligen för en stund sen och skrev "Har du tid för och ta en omgång i sängen runt 2-3 tiden imorgon?, för skal träffa ##### vid 6, puss!

fan ska jag svara fb, älskar denna tjejen så mycket och vill göra allt för henne, samtidgt som mitt hjärta fan pajjar!!!!!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..