Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Helt vild fest

Postat av Monte- den 26 Juli 2009, 01:40
33 kommentarer · 80 träffar
Hallå

Kom precis hem från en fest, där en tråkig sak hände. Ska berätta vad som hände.

Först satt vi och "förfesta" lite grann hos en polare, vi va 4st. Efter nån timme begav vi oss till våran kompis som skulle ha sin 18års fest och hon hade bjudit ganska många, vilka i sin tur tar med sig kompisar så alla var beredda på att det skulle vara väldigt mycket folk.

Jag som ska köra bil imorgon bitti hade planer på att inte dricka allt för mycket medans mina polare drack lite mer.

När vi kom fram till festen så såg det skapligt lungt ut, man kände dom flesta och det va folk som kunde behärska fyllan så man slapp oroa sig för att saker skulle gå sönder osv. med tanke på att huset var ganska lyxigt.

Festen pågår och det blir allt mer och mer folk men som tur är så hade inget gått sönder. Men hon som höll i festen började känna sig dålig och ville att folk ska börja röra sig hemmåt, så jag och ett par polare började säga till folk att knata hemmåt. Dom flesta lyssnade och började klä på sig och bege sig, men det va 3st killar som sa att dom skulle vara kvar en stund till för dom ville hitta ragg innan dom drog. Vi sa åt dem att det finns andra fester att dra till men dom satt kvar i soffan och ignorerade oss. Min polare som är kusin med hon som hade festen fick nog och sa att drar dom inte kommer det bli bråk. Dom reagerade på det ställde sig upp och började i stil med:
"Vafan säger du? Ska vi slåss eller?"
min polare säger:
"Visst om vi går ut och sköter allt där"
Så vi gick ut och vi va 7st medans dom va 3 så dom skrev och hotades mest men ingen av dem ville börja slåss och vi hoppade inte på dem eftersom vi va fler. Så efter en stund gick dom iväg men när dom gått en bit kommer det ett gäng stenar flygandes och en träffar min ena polare som blir arg som fan och tar en större sten och springer efter dom en bit och kastar den och "KRASCH" säger det och ett bil-larm går igång, vi springer fram och kollar vad det är och vi ser att det är hennes grannes audi r8 som har en framruta krossad och motohuven repad. Vi alla börjar springa som bara fan.

När vi sprungit en bit så gick jag egen väg som går hem till mig och här sitter jag med detta problem, en av mina bättre kompisar kasta sönder en ruta på en dyr j*vla sportbil, troligtvis kommer hon som häll i festen få ut för det och hur borde jag göra? Borde jag säga att det är min kompis som gjorde det eller ska jag ignorera det?

Texten kanske inte är den bäst stavade men folk lär kunna läsa den.

Tjalla?

52 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..