FBs drog regel säger emot sig själv.
Hejsan, något jag finner väldigt lustigt när det gäller angående §23 som lyder så här, jag ska citera: §23 Det är inte tillåtet att föra diskussioner om droger (till dessa räknas både berusningsmedel och kroppsbyggande medel, men inte alkohol eller tobak).
Regeln finns till för att förhindra en förskönande bild av droger och för att inte tillgängliggöra skadlig information om användandet av droger.
Hm, för att förhindra en förskönad bild bild av droger. Något som slår mig när jag läser detta är ju att man får disskutera tobak och alkohol. Dom droger som tro det eller ej skördar flest människo liv, så ska vi låta alla lättpåverkade mindreåriga här på fragbite glida runt och tro att bara för att drogen är laglig så är den ofarlig. Med tanke på alla alkohol trådar som dyker upp.
Denna dubbelmoral bör tänkas om.
"HAR KÖPT HORSE, HUR MYCKET SKA JAG TA??"
seröst.. när man läser din sketet skriva text förstår man direkt att du är p14 å precis RÖKT PÅ!! för första gången me din pundarpolare
Booooooooooooooooooooring.
Det har du inte i ditt jävla kollektiv
"kroppsbyggande medel" är i och för sig också lagligt men inte riktigt lika vanligt som alkohol & tobak, därför diskuteras det inte lika ofta!