Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Okej av bruden?

Postat av Xleon den 11 Juli 2009, 02:56
139 kommentarer · 60 träffar
Tjo, Det var såhär att jag hade fest för någon vecka sen och hade både bruden här och ett 10tal polare som kom.
Alla söp och hade det trevligt.
Eftersom jag hade fyllt år så satt jag och var glad hela tiden och brydde mig ej om småstrunt.
Nu i eftertanke kom jag på att min brud satt och pratade ganska mycket med min kompis.
Vi kan kalla henne för maria och han för karl.
Det är så att min brud har börjat hänga jävligt mycket på fragbite och det är ett jävla tjat om det hela tiden.
Men aja, på nått sätt så fick hon reda på att karl var medlem på FB och då började det jag inte förstår.
Hon började tjata ganska mycket på honom om hans användarnamn och ville veta vad han hette.
Han vägrade att säga vilket jag tycker var rätt gjort för vad mina polare gör angår fan inte bruden.

Hursomhelst så märkte jag att hon blev mer och mer sugen på att få reda på vad han hette.
Det började med en klubba sen en cigg sen så sa hon med en kåt blick och kåt röst:
Maria: - Säg vad du vill ha då?
Karl: - Nej men jag vill inte ha något och jag kommer ej säga det.

Sen ett par dagar efteråt så har hon pratat om fagbite hela tiden och undrat om jag fått reda på vad han heter...
Det är inte förrens nu jag börjat fundera för innan tyckte ej jag att det var någon stor grej.
Men är detta okej eller vad betyder detta?
Hon var inte ens full när hon gjorde detta.
Hon är 17år, jag med och karl me.
Vi har varit tillsammans 6månader.
Hur ska jag tackla detta?

Stavfel bjuds på!

Okej av henne?

304 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

139 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 139 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..